Są dwa sposoby na utworzenie zgłoszenia.
Pierwszy sposób to wysyłka maila na adres pomoc@didhost.pl (pomoc) lub billing@didhost.pl (płatności). Spowoduje to automatyczne otworzenie zgłoszenia. Pamiętaj jednak aby wysyłać zgłoszenia z adresu email powiązanego z Twoim profilem. Jeśli wyślesz z innego adresu zgłoszenie może nie zostać zrealizowana, a my poprosimy o ponowne jego utworzenie.
Drugim sposobem, który od razu autoryzuje Ciebie jako naszego Klienta to utworzenie zgłoszenie w Panelu Klienta. W tym celu zaloguj się pod adresem https://panel.didhost.pl i z menu wybierz kolejno: Pomoc > Otwórz Zgłoszenie
Znajdziesz tu także link "Moje Zgłoszenia", gdzie będziesz mógł śledzić jego realizację.
Otwierając zgłoszenie najpierw wybierasz odpowiedni dział:
Interwencje WordPress
Interwencje na stronach WordPress możesz otwierać w dziale "Asysta WordPress". Tego typu interwencje wykraczają poza zakres usługi hostingu dlatego są usługą dodatkową rozliczaną za czas trwania interwencji.
Zgłoszenie w ramach Asysty WordPress może być otworzone tylko i wyłącznie z poziomu Panelu Klienta.